Dny Marie PRODLOUŽENY: Využijte úžasných 20% slev až do 30. září.
Zpět do obchodu

Registrace

Reklamační rádce

 

Poškozené zboží

1. Zásilku jste nepřevzali

Při přebírání zásilky od dopravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. V případě zjevně poškozené zásilky, ji od dopravce nepřebírejte.


2. Zásilku jste převzali

Je vaše zásilka po převzetí poškozená? Do 24 hodin od převzetí nás kontaktujte na mailu reklamace@elisdesign.cz. Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka - číslo obj.“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky. V případě nereklamování poškozené zásilky do 24 hodin, dopravce reklamaci neuzná.

 

Reklamace

1. Napište nám na emailovou adresu reklamace@elisdesign.cz

  • Předmět emailu: "Reklamace – číslo obj."
  • Text emailu:
    "Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze.“
  • Jméno a Příjmení: ……..
  • Telefonní číslo: ……..
  • Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku.

    2. Náš reklamační odborník se vám do dvou pracovních dnů ozve s návrhem dalšího postupu.

    3. Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Zásilku si u vás doma vyzvedneme a o náklady na přepravu se postaráme. Neplatí v případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží).

    4. Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.

 

Vrácení zboží

Za produkty ELIS DESIGN si stojíme a vaše spokojenost je pro nás to nejdůležitější. Proto dáváme na rozmyšlenou prodlouženou dobu 30 dní pro vrácení zboží od převzetí zásilky, namísto standardních 14 dní. 
Jako volitelný BONUS nabízíme bezstarostné vyzvednutí zboží přímo u vás doma, které je zpoplatněné jednotnou částkou 149 Kč za balík (6,99 € při vyzvednutí na Slovensku). Zboží musí být nepoškozené, nepoužívané a v původním obalu. Dle paragrafu § 1837 občanského zákoníku, nelze vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího. Více se o podmínkách vrácení dozvíte v našich obchodních podmínkách ZDE.

1. Napište nám na emailovou adresu reklamace@elisdesign.cz

  • Předmět emailu: "Vrácení zboží – číslo obj."
  • Text emailu:
    "Dobrý den, chci vrátit zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Zboží je nepoškozené, v původním obalu a preferuji: 

a) vyzvednutí u mě doma, které je zpoplatněno částkou 149 Kč za balík
b) zaslání zboží zajistím sám

  • Jméno a Příjmení: ……..
  • Telefonní číslo: ……..
  • Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz: ..........

    2. Náš reklamační odborník se vám do dvou pracovních dnů ozve s návrhem dalšího postupu.

    3. Vracející zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem.

    4. Peníze zasíláme v průměru do 5 pracovních dnů od obdržení a kontroly vráceného zboží. V případě vyzvednutí zboží u vás doma, bude vracející částka ponížena o poplatek za dopravu - 149 Kč za balík (6, 99 €).

 

Nenašli jste odpověď nebo máte jiný dotaz? Ráda vám pomohu na telefonním čísle +420 704 233 238 nebo mailu info@elisdesign.cz.

Marie Dufková
vedoucí péče o zákazníky

"Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů." :)