Letní Pokojíčkománie: Využijte slevu 1 000 Kč na domečkové postele a zlevněné akční ceny na kompletní vybavení pokojíčku v Montessori stylu.
Zpět do obchodu

Registrace

Reklamační rádce

 

Poškozené zboží

1. Zásilku jste nepřevzali

Při přebírání zásilky od dopravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. V případě zjevně poškozené zásilky, ji od dopravce nepřebírejte.


2. Zásilku jste převzali

Je vaše zásilka po převzetí poškozená? Do 24 hodin od převzetí nás kontaktujte na mailu reklamace@elisdesign.cz. Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka - číslo obj.“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky. V případě nereklamování poškozené zásilky do 24 hodin, dopravce reklamaci neuzná.

 

Reklamace

1. Napište nám na emailovou adresu reklamace@elisdesign.cz

  • Předmět emailu: "Reklamace – číslo obj."
  • Text emailu:
    "Dobrý den, chci reklamovat zboží ………., které jsem zakoupil v objednávce číslo ……… . Důvodem je …………, což lze vidět na fotkách v příloze.“
  • Jméno a Příjmení: ……..
  • Telefonní číslo: ……..
  • Do přílohy přidejte fotky reklamované vady výrobku.

    2. Náš reklamační odborník se vám do dvou pracovních dnů ozve s návrhem dalšího postupu.

    3. Reklamované zboží pečlivě zabalte – prázdná místa v krabici vyplňte kartonem, papírem nebo jiným výplňovým materiálem. Zásilku si u vás doma vyzvedneme a o náklady na přepravu se postaráme. Neplatí v případě odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží).

    4. Do 30 dnů se vám ozveme s výsledkem reklamace.

 

Nenašli jste odpověď nebo máte jiný dotaz? Ráda vám pomohu na telefonním čísle +420 704 233 238 nebo mailu info@elisdesign.cz.

Marie Dufková
vedoucí péče o zákazníky

"Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů." :)